• Groepskorting
  • A-merken
  • Dagelijkse inspiratie
  •  
     
     

inloggen

ALGEMEEN

Wat is Kollectif?

Kollectif is een exclusieve shoppingclub waar je groepsdeals van de mooiste merken vindt. Hoe meer mensen meedoen, hoe beter de prijs wordt voor iedereen. Wij geloven in de 'plus' voor jou: altijd dat stapje extra zetten. Of dat nu gaat om een superscherpe deal of een fijne service.

Hoe werkt het?

Iedere dag proberen wij weer een mooie groepsdeal van een A-merk voor jou klaar te zetten. Voor elke deal geldt hetzelfde: hoe meer mensen meedoen, hoe beter de prijs wordt voor iedereen.

Je kunt de actuele groepsprijs zien door op 'Bekijk prijs' te klikken en in te loggen. Op basis van de huidige groepsprijs kun je besluiten om mee te doen. De uiteindelijke prijs staat dan nog niet vast, maar een ding weet je zeker: de prijs kan alleen maar lager.

Je doet vrijblijvend mee. Na afloop krijg je bericht over de uiteindelijk prijs en kun je kiezen of je van de deal wilt profiteren of niet. Zodra je hebt betaald, ontvang je je aankoop.

ACCOUNT/REGISTREREN/INLOGGEN

Hoe maak ik een account aan?

Klik bovenaan op 'aanmelden' en daarna op 'registreren'. Zodra je je gegevens hebt ingevuld, is je account aangemaakt. Je ontvangt na registratie nog een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je bij ons hebt opgegeven. Check ook altijd je ongewenste mail en spam inbox.

Hoe log ik in?

Klik bovenaan op 'inloggen'.

Ik krijg de melding ''e-mailadres reeds in gebruik''

Volgens onze gegevens bestaat er dan al een account met jouw e-mailadres. Het kan zijn dat je al een account hebt voor een van onze andere Talpa Network websites. Als je je wachtwoord daarvoor niet meer weet, kies je voor 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt van ons een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Kom je er niet uit, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?

Wanneer je een deal koopt, stellen we uitsluitend de leverancier van het gekochte product of arrangement hiervan op de hoogte, indien wij niet zelf leveren. Dat doen we zodat de afhandeling en uitvoering van de overeenkomst goed kan verlopen. Kollectif verstrekt jouw persoonlijke gegevens niet aan derden, tenzij hiervoor toestemming is verkregen of dit zoals gezegd bijvoorbeeld noodzakelijk is voor de uitvoering van de overeenkomst. Meer informatie vind je hier.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Om je privacy te beschermen, kunnen wij jouw wachtwoord niet zien. Daarom moet je zelf een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in waarmee je staat ingeschreven. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link. Als je op de link klikt kun je zelf een nieuw wachtwoord kiezen. Kies een wachtwoord met minimaal 6 karakters waarvan 1 hoofdletter.

KOOPPROCES EN BETALINGEN

Hoe lang blijven de deals online?

De looptijd kan per deal verschillen. De timer laat duidelijk zien hoe lang je nog mee kunt doen.

Hoe kan ik de prijs zien?

Als je wilt weten wat de huidige groepsprijs is, klik je op 'Bekijk prijs'. Na het inloggen zie je wat de prijs op dat moment is De prijs kan daarna alleen nog maar lager worden.

Wat houdt meedoen in?

Meedoen is geheel vrijblijvend. Je bepaalt achteraf wanneer de eindprijs bekend is of je wilt profiteren van de deal.

Door mee te doen verlaag je meteen de groepsprijs voor iedereen.

Kan ik voordat de deal is afgelopen alvast betalen?

Nee, pas als de looptijd is afgelopen kun je overgaan tot betalen. Alleen op dat moment is namelijk de uiteindelijke groepsprijs bekend. Als je meedoet, bevestig je wel alvast dat je bij afloop van deal overgaat tot betalen.

Zit ik vast aan de deal als ik deel neem?

Nee, deelnemen is geheel vrijblijvend. Wanneer de deal is afgelopen krijg je een e-mail waarin de behaalde groepsprijs wordt gecommuniceerd. Op dat moment kun je bepalen of je wilt profiteren van de deal.

Kan de uiteindelijke groepsprijs nog veranderen?

Na afloop van de deal staat de groepsprijs vast. Vanaf dat moment verandert de prijs niet meer.

Heb ik zekerheid dat ik de deal kan krijgen?

Ja, op het moment dat je meedoet, krijg je de deal. De prijs staat dan nog niet vast, maar een ding weet je zeker: de prijs kan alleen maar lager worden.

Wat gebeurt er als het eindpunt (de laagste prijs) niet is behaald?

Als de deal de laagste prijs niet heeft gehaald, gaat de deal door voor prijs van dat moment.

Kan ik me aanmelden voor meerdere deals tegelijk?

Dit kan zeker! Houd de dealpagina's en e-mails dan goed in de gaten. Waar wacht je nog op?

Hoe werkt de betaling?

Zodra de definitieve prijs is behaald, ontvang je van ons bericht met de mogelijkheid om te betalen.

Hoe en wanneer moet ik betalen?

Je ontvangt na afloop van deal een mail met informatie over hoe en wanneer je uiterlijk kunt betalen.

Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?

Je ontvangt nadat wij je betaling hebben ontvangen een betaalbevestiging per e-mail.

Kan ik de deals ook telefonisch bestellen?

Dit kan helaas niet. Het is alleen mogelijk om via ons vaste online model mee te doen.

Waar kan ik mijn voucher invoeren?

Als je een voucher van Kollectif hebt, dan kun je deze invoeren in de tweede stap van de check-out.

Kan ik meerdere vouchers gebruiken voor één deal?

Nee, het is niet mogelijk om meer dan één vouchers per deal te gebruiken.

Wat moet ik doen als mijn voucher niet werkt?

Het kan zijn dat je voucher niet meer geldig is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

.

PRODUCTEN

Wanneer ontvang ik mijn product?

Zodra je hebt betaald, ontvang je in de meeste gevallen het product binnen 8-10 werkdagen na betaling op het door jou ingevoerde afleveradres. Informatie over de exacte levertermijn vind je op de dealpagina en je aankoopbevestiging.

Ik heb mijn product niet (op tijd) ontvangen wat nu?

Erg vervelend dat jouw product niet (op tijd) is bezorgd. Neem contact op met onze klantenservice en dan proberen wij direct een oplossing voor je te vinden.

Kan ik mijn adres wijzigen?

Voordat je betaald hebt, is het mogelijk om je adres te wijzigen. Zodra je hebt betaald, is dit niet meer mogelijk.

Wat gebeurt er met mijn product als ik niet thuis ben?

Dit verschilt per product. Het kan zijn dat je product bij je buren is geleverd of dat je product op te halen is bij een ophaalpunt. Het kan ook zijn dat je product later nog een keer wordt aangeboden. Als er een Track&Trace code is meegestuurd, kun je daar altijd informatie vinden.

Naar welk adres wordt mijn product verstuurd?

Het product wordt verstuurd naar het adres dat je invoert tijdens het afrekenen.

Is verzending naar het buitenland mogelijk?

Verzending is alleen mogelijk binnen Nederland.

Kan ik de bezorgstatus van mijn product zien?

Bij sommige producten ontvang je een Track&Trace code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen. Bij sommige producten is dit helaas niet mogelijk.

ANNULEREN EN RETOUREN

Kan ik mijn aankoop annuleren?

Je kunt een aankoop tot 30 dagen na ontvangst herroepen.

Wat is het herroepingsrecht?

Voor de meeste producten geldt dat je gebruik kunt maken van de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangst. Wij geven je graag extra tijd en hanteren daarom 30 dagen bedenktijd!

Heb je een voucher gekocht? Ook dan geldt dat je deze tot 30 dagen na aankoop kunt annuleren, mits de voucher nog niet is verzilverd of nog niet is gebruikt. Heb je een voucher voor een vakantiepark, of bijvoorbeeld voor een dagje weg o.i.d., dan geldt het herroepingsrecht niet als de datum al vaststaat.

Hoe kan ik mijn aankoop herroepen?

Dit kan binnen de termijn tot 30 dagen na ontvangst. Gebruik het retourformulier dat is meegestuurd bij je pakket, om het pakket direct terug te sturen. Mocht je het formulier niet kunnen vinden, stuur dan eerst een mail naar klantenservice@contact.kollectif.nl. Onze klantenservice zal je dan informeren over de vervolgstappen. Onderaan deze pagina, vind je meer informatie. Heb je een voucher, neem dan binnen 30 dagen na aankoop contact op met de klantenservice.

Je kunt ook binnen de genoemde termijn het modelformulier voor herroeping (zie onderaan deze pagina) invullen en aan de klantenservice sturen. Na deze aanmelding (bij producten) heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten ook echt terug te sturen.

Kan ik mijn product gratis terugsturen?

Kosten voor retourneren zijn standaard voor eigen rekening. Wij proberen echter voor zoveel mogelijk deals te zorgen dat je gratis kunt retourneren. Op de productpagina vind je altijd de juiste informatie.

Gebruik bij voorkeur het retourformulier dat is meegestuurd bij je pakket. Mocht je het formulier niet kunnen vinden, stuur dan eerst een mail naar klantenservice@contact.kollectif.nl. Onze klantenservice zal je dan informeren over de vervolgstappen.

Ik heb mijn product kapot ontvangen

Erg vervelend dat jouw product defect is. Maak direct bij ontvangst een foto en e-mail deze met jouw klacht naar klantenservice@contact.kollectif.nl. Wij nemen contact met je op. Heb je een voucher verzilverd op de pagina van de aanbieder? Dan raden wij je aan contact op te nemen met de verkoper. Zij zijn verantwoordelijk voor het product. Uiteraard kun je ook met ons contact opnemen. Wij helpen je dan verder. Je hebt namelijk altijd recht op een goed werkend product dat voldoet aan je verwachtingen, de zgn. wettelijke garantie.

Mijn product is kapotgegaan nadat ik het heb ontvangen en heb gebruikt.

Maak direct een foto en e-mail deze met jouw klacht naar klantenservice@contact.kollectif.nl. Wij nemen dan contact met je op. Heb je een voucher verzilverd op de pagina van de aanbieder? Dan raden wij je aan contact op te nemen met de verkoper. Zij zijn verantwoordelijk voor het product. Uiteraard kun je ook met ons contact opnemen. Wij helpen je dan verder. Je hebt namelijk altijd recht op een goed werkend product dat voldoet aan je verwachtingen, de zgn. wettelijke garantie.

Terugbetaling herroeping

Je ontvangt het betaalde bedrag, inclusief verzendkosten voor de verzending naar jou toe, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen je via hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee je betaald hebt, tenzij je een andere methode met ons afspreekt.

Op het moment dat je meer hebt gedaan met het product dan noodzakelijk was om te beoordelen of je het wil houden, kunnen wij de daardoor ontstane waardevermindering inhouden op het terug te betalen bedrag.

Wij mogen wachten met terugbetalen, totdat wij het product hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat je de producten hebt geretourneerd, Dit geldt uiteraard alleen voor producten. Voor vouchers geldt, indien de voucher herroepen kan worden, dat de terugbetaling zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen gebeurt.

Zijn er uitzonderingen op het herroepingsrecht?

Ja, die zijn er. Je kunt de volgende aankopen niet herroepen:

  • diensten (of vouchers voor diensten) zoals reizen, evenementen, hotels, vakantiehuisjes en/of tickets waarvoor geldt dat deze op een vaste datum en/of tijd zijn.
  • tickets voor personenvervoer, zoals treinkaarten;
  • diensten waarvan de uitvoering met toestemming van de consument is begonnen;
  • producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
  • producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden en waarvan de verzegeling is verbroken;
  • cd's, dvd's, Blu-Ray discs of software waarvan de verzegeling verbroken is;
  • de levering van losse kranten, tijdschriften of magazines.

Waar kan ik mijn voucher invoeren?

Als je een voucher van Kollectif hebt, dan kun je deze invoeren in de eerste stap van de check-out.

Kan ik meerdere vouchers gebruiken voor één deal?>

Nee, het is niet mogelijk om meer dan één vouchers per deal te gebruiken.

Wat moet ik doen als mijn voucher niet werkt?

Het kan zijn dat je voucher niet meer geldig is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

CONTACT

Hoe kan ik contact opnemen met Kollectif?

Kijk op kollectif.nl/klantenservice op welke manieren je met ons in contact kunt komen.

Ik wil samenwerken met Kollectif, kan dat?

Graag! Neem hiervoor contact op via info@kollectif.nl.

Ik heb een klacht over een deal.

Dit vinden wij erg vervelend. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Kijk op kollectif.nl/klantenservice hoe dat kan.

Ik heb een klacht over Kollectif.

Dit vinden wij erg vervelend. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Kijk op kollectif.nl/klantenservice hoe dat kan.

Aan Kollectif,

Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede dat ik/wij* onze overeenkomt betreffende:

de verkoop van de volgende goederen:

de levering van de volgende digitale inhoud:

de verrichting van de volgende dienst herroept/herroepen:

Besteld op* / Ontvangen op*:

Ordernummer:

Naam/Namen consument(en):

Adres consument(en):

Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend):

Datum:

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is

Nog meer vragen?

Heb je meer vragen of is er nog iets onduidelijk, kijk dan even op een van de onderstaande pagina’s:

Over Kollectif
Veelgestelde vragen
Klantenservice